HALLOWEEN

Pod koniec października w moim domu dominują pomarańczowo-złote barwy - dynie, świece, liście... Mój syn uwielbia Halloween, więc co roku organizuje imprezę dla swoich kolegów i koleżanek. Wspólnie przygotowujemy przebranie , dekorujemy  stół, wycinamy dynię oraz oczywiście przygotowujemy przekąski: babeczki, ciasteczka, kanapki itp. W kolejnych postach zamieszczę parę przepisów na przekąski dla dzieci, które zawsze się sprawdzają. W tym roku było mi dodatkowo miło, bo kolega syna, zapytał go w szkole, czy będą babeczki - obowiązkowa pozycja u mnie w domu na imprezach dziecięcych. Mój syn odpowiedział, jeszcze przed zapytaniem mnie, że oczywiście, że będą :-)) Powoli robi się to mój znak rozpoznawczy. Co jakiś czas kupuję elementy dekoracyjne, świąteczne papilotki do babeczek, foremki w różnych kształtach, barwniki spożywcze do kolorowania lukru. Uważam, że małym nakładem można wyczarować dużo ciekawych smakołyków -wystarczy tylko trochę wyobraźni. Niezbędna też jest pomoc małych rączek :-))

Komentarze

Popularne posty