Witam, trochę się przedstawię

Witajcie!! Nie będę oryginalna jeśli stwierdzę, że uwielbiam gotować i gotuję od zawsze. Uczyłam się sama. Pierwsze próby wspominam ze śmiechem. Przede wszystkim mając jakieś 10 lat wpadłam na pomysł zrobienia sobie spaghetti- co dla mnie wtedy oznaczało makaron z sosem pomidorowym i żółtym serem. Ponieważ były to czasy bezinternetowe a w domu nie było książek kucharskich, wyciągnęłam z lodówki to co mi się wydawało przydatne. Wstawiłam makaron, a w garnku obok podsmażyłam na łyżce smalcu cebulę i dodałam przecier pomidorowy, oczywiście z puszki. Makaron, po ugotowaniu dodałam do tej masy i oczywiście przypaliłam. Wszystko wylądowało w koszu, ale mama miała w lodówce jeszcze sporo cebuli i przecierów. Za czwartym razem, nie użyłam już smalcu i dodałam wody, coś wyszło. Kiedy wrócili moi rodzice kuchnia wyglądała jakby przeszło przez nią tornado. Na szczęście dla wszystkich moich bliskich a teraz także dla was- nie dostałam bury, mama pomogła mi posprzątać i potem nie raz znosiła moje eksperymenty kulinarne cierpliwie po mnie sprzątając. Po długim czasie rodzice nabrali odwagi aby próbować moich dzieł ( zabrało to im parę lat). Od długiego czasu mam własną kuchnię. Mam kochanego męża, który w zamian za dopieszczanie jego podniebienia, pomaga w sprzątaniu - często kuchnia nie wygląda lepiej jak kiedyś, ale przecież chodzi o smak i o tworzenie co raz to nowych pysznych potraw dla siebie oraz dla rodziny i przyjaciół, którzy wiedzą, że do mnie nawet na kawę warto zjawić się głodnym. Zapraszam wszystkich do czytania mojego bloga- będę się starać zamieszczać potrawy, ale także cenne wskazówki , z których mam nadzieję będziecie korzystać. Jedzenie i gotowanie ma być przyjemnością dla wszystkich zmysłów!

Komentarze

Popularne posty