Brownie z białej czekolady z orzechami nerkowca i żurawiną

Znów namieszałam! Dostałam od koleżanki, która genialnie piecze, sprawdzony przepis na brownie. Takie brownie, co to nie możne nie wyjść. Ja mam słabą rękę do ciast, ale czasem robię podejścia i najbardziej lubię właśnie tzw." sprawdzone przepisy". Gdy zabrałam się do pieczenia, okazało się, nie mam tylu składników ile potrzeba, wiec zmieszałam co mam, w takiej ilości jaka miałam. Np. czekoladę miałam białą - w przepisie była ciemna hehe Dodałam orzechy nerkowca, ale jestem przekonana ze z pistacjami ciasto będzie równie smaczne.

Oto moje skladniki:

2tabliczki bialej czekolady
200 g masla
100 g maki
250 g cukru
4 jajka
2 łyżeczki esencji waniliowej
garsc orzechow nerkowca
garsc suszonej zurawiny


1 i 3/4 tabliczki czekoady toraz masko rozpuscic. Rownolegle mikserem ubic jajka, dodac make, cukier i esencje i dobrze wymieszac. Dodac rozpuszczone maslo  z czekolada i wymieszac wszystko na jednolita mase.
Wylać masę na prostokątna formę do pieczenia wyłożoną papierem do pieczenia. Masa podczas mieszania pachnie pięknie!
Resztę czekolady, orzechy i żurawinę posiekać,
 wysypać na ciasto i lekko wmieszać w masę.


Piec przez ok 25 minut w temperaturze 200 st C.
Wyszło! jeszcze parowało jak je rozkrajałam - taka byłam ciekawa hehe Dla ładniejszego efektu posypałam cukrem pudrem.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty